Nº 11: L’orientació i els trastorns d’aprenentatge

Nº 11: L’orientació i els trastorns d’aprenentatge 

“La ment és com un paracaigudes, només funciona si s’obre” (Albert Einstein)

Les necessitats educatives especifiques dels nostres alumnes i les conductes disruptives ens presenten un repte davant l’aprenentatge i l’ensenyament. Per aquest motiu us oferim dos materials que us poden ajudar a continuar avançant en els seus processos formatius. Si tens interès en aquests materials, contacta amb nosaltres (coordinades.gps@gmail.com)

15

  •  Com reduir i gestionar conductes disruptives de l’alumnat. Un material que pretén informar sobre quines conductes poden afectar el ritme d’ensenyament-aprenentatge,  i  intervenir,  donant  pistes  sobre  com  gestionar-ho.  
  • Quadre trastorn específic de l’aprenentatge: Una eina útil tant per entendre els trastorns d’aprenentatge (Dislèxia, Discalcúlia, Disgrafia i Trastorn de l’aprenentatge no especificat) i pistes sobre com treballar diferents àrees lingüístiques per poder facilitar l’aprenentatge des del punt de vista del professorat orientador i del seu entorn pròxim. 

Coordinades.GPS és un butlletí del programa d’orientació educativa i professional GPS a un futur millor: per a una formació i treball satisfactoris, sostenibles i socialment justos.  El GPS és una iniciativa de l’Associació Fem Pedagogia per a una vida digna per a tothom que rep el suport de la Diputació de Barcelona.

Amb el suport de:

Diputació

Los comentarios están cerrados.