Nº 28: Resultats curs 2017-2018 i un conte per a reflexionar

Nº 28: Resultats curs 2017-2018 i un conte per a reflexionar

“Cuando no se encuentra descanso en uno mismo, es inútil buscarlo en otra parte” (François de la Rochefoucauld)

Ara que ja hem acabat el curs, des de l’Associació Fem Pedagogia volem compartir els resultats del projecte d’orientació GPS a un futur millor, que desenvolupem en Centres de Formació de persones Adultes (CFA).  Aquest curs hem treballat en sis centres: entre febrer i juny vam treballar en el CFA La Concòrdia, i durant tot el curs en el CFA Alzina, CFA Montcada i Reixac, CFA Jaume Tuset, CFA Ramon Llull i CFA l’Olivera. Els resultats que hem obtingut en els sis centres són: 

  • El 100% dels participants considera útil el nostre programa d’orientació amb una nota mitja de 9.41 sobre 10.
  • 367 persones han participat en 37 tallers i presentacions del GPS.
  • 194 persones han fet sessions d’orientació individuals.
  • El 99% de participants en sessions individuals d’orientació han definit un pla d’acció per al desenvolupament del seu projecte formatiu i professional, i el 99% han aconseguit entre 1 i 3 objectius d’aquest pla.
  • Les direccions dels centres donen una nota mitja al projecte de 9,5 sobre 10.
  • Només un 5% de les persones que han rebut assessorament individual han abandonat els estudis que cursaven.
  • El 96% de l’alumnat que acaba estudis es prematricula per continuar formant-se.

Un  conte per desitjar-vos bones vacances!

“En un reino lejano, hubo una vez un rey que colocó una gran roca en medio del camino principal de entrada al reino, obstaculizando el paso. Luego se escondió para ver si alguien la retiraba.

Los comerciantes más adinerados del reino y algunos cortesanos que pasaron simplemente rodearon la roca. Muchos de ellos se quedaron un rato delante de la roca quejándose, y culparon al rey de no mantener los caminos despejados, pero ninguno hizo nada para retirar el obstáculo.

Entonces llegó un campesino que llevaba una carga de verduras. La dejó en el suelo y estudió la roca en el camino observándola. Intentó mover la roca empujándola y haciendo palanca con una rama de madera  que encontró a un lado del camino, después de empujar y fatigarse mucho, finalmente logró apartar la roca.  Mientras recogía su carga, encontró una bolsa, justo en el lugar donde había estado la roca. La bolsa contenía una buena cantidad de monedas de oro y una nota del rey, indicando que esa era la recompensa para quien despejara el camino.

El campesino aprendió lo que los otros nunca aprendieron: Cada obstáculo superado es una oportunidad para mejorar la propia condición.”

La roca en el camino. (Paola Graziano)

Desitgem que continueu seguint ser feliços i que gaudiu d’un bon i un merescut descans!!

Los comentarios están cerrados.